Hej igen!

Jovisst blev det krabbor 12stycken minsann men en bur borta o ytterligare 1 flöte men si där hittade Maria "snöret"o i änden satt buren.Alla krabborna åkte i grytan I fredags åt Nils o jag var sin (M hade somnat)Riktigt smaskigt ! Igår pillade Maria ut allt o nu finns 2 plastpåsar i frysen som kan bli paj el dyl.Igår hade vi en kanondag på utsidan Hjärterö med bad flera ggr o krabbmete+snäckhittande.Morfar Nils var oxå med .Hemvägen försökte Maria fånga makrill med dörj men den ville inte.Fredag var det inte så bra väder utan regnade Då for vi till Hamburgsund o Bella fick nya skor+ hårtillbehör(fanns en billighetsaffär)
Idag for Maria o Bella hem o vi har tagit det lugnt.Varmt men ej så mkt sol utan ganska molnigt.Men ute har man kunnat vara så det blev fika o bokläsning på baksidan.Nu ska jag gå o bli ren i duschen
Jo vi hittade en helt för mig ny snäcka som heter Toffelsnäcken.rosafärgad invändigt Kul grej Har inte kollat på nätet ännu men det ska bli.Kramis

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, tack för den här gången! Jo, om du är i hamburgsund igen köp minst 2 necessärer till mig, så kan barnen få varsin. Använder min nya dator nu. Funkar super-bra. PUSS

2010-08-09 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0