Nedräkning!

Ja nu börjar jag längta hem Nils for för ngn timme sen i blank fin bil(rekonditionering) o nu är min bil på tur.Kan ju bara bli bra Får hämta den imorgon vid 17tiden.Jättevarmt trots att solen inte skiner.Fortf ganska mkt folk men visst har många åkt hem.Jagräknar med onsdag för min del.Ska njuta lite till!Nu simning på TV MorsningPs Har kollat lilla Bella som är på STOR bild i norska VGtidningen  Balettalang!Har med den hem T.o.m gamla mormor har fastnat o inte såå illa faktiskt.Längtsr efter er alla Snart ses vi o vardagen börjar men det kan vara ok.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, synd att de inte skrev i VG om att jag lärde mig dansa av min gulliga mormor på bryggan. Och nu lär sig Bella av sin fina mormor:)

Kram, vi ses snart!

2010-08-15 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0