BLÄÄ!!!

Känner ni vad det luktar eller vad jag luktar!Ingen höjdare att fixa krabbete till de tävlande!Egentligen skulle de greja det själva men när jag såg hur klantiga o äckelmagade folk var så trädde jag in Nu är jackan tvättad o det blir dusch för mig!Men roligt är det och många var det ,över 140 stycken som trotsade regnet och sen fick njuta av solsken oxå.Sebastian behöver inte vara ledsen att han inte var med för det fanns ingen brandbil i år.Räknade krabbor oxå men lånade handskar !Lite fusk men behagligare En del krabbor är riktigt arga av sig.Prisutdelning gick smärtfritt En liten gosse var ledsenför han ville ha godislåda o det ville inte hans pappa ,men denne fick ge sig Klart barnen ska få det de vill ha ,det är ju dom som fiskat o vunnit!!!Lyssnar nu på lite klassisk musik istf finsk utsändning.Tetta kom just förbi o det blir bryggan ikväll.Nu är det så där gudomligt vackert som det bara kan vara här Då blir man faktiskt religiös!!!Längtar efter de mina men det är oxå skönt att rå om sig själv o ladda för nya tag.Vad bra jag har det!!Kram fr mig

Kommentarer
Postat av: Anna

ha så kul på bryggan i kväll. Du är tuffaste mormorn i fjällbacka. Hur skulle de klara sig utan dig på krabbtävlingen i Fjällbacka. Kram

2010-07-15 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0