Bullbakning

Jag låg till 8 imorseBörjar få dåliga vanor eller oxå behöver man ta det lugnt Kan ju inte promenera då tån ej mår bra Ganska trist!Iallafall bestämde jag att nu ska det bli bullar Men hade varit bra om jag haft tillräckligt med mjöl!Så det blev att gå till Konsum o handla.Bullarna blev bra och jag nöjd.Tvätta vågade jag mig på trots att det regnade men si då kom solen så jag kunde hänga ut.Luktar så gott!!Tog sen en sväng bort till Badholmen där det var Sjöräddningens dag Träffade mnga bekanta och såg Adelsson med fru Köpte ngr skedar o gafflar a 10kr Men de fick 20 Massor med folk där o i byn
Igår kväll fick jag ju besök av Calle med 3hundar Ivar stor Vorster ,valpen Abbe + en större som jag ej minns namnet påFina vovvar MEN INTE DEN MATTE SOM LÅTIT SIN HUND SKITA STOR HÖG  på första trappsteget fr gatan JÄTTEKUL!!Ska snart ta ngt o få bort det men ARG är jag Värre än Morfar!!!!!

Ja ut på skitgöra!Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anna

kan du inte spraya lite snigelgift på trappan så kanske inte hundarna vill bajsa där;) Ska bli gott med hembakta bullar. Här väntar vi på regnet som dom säger ska komma men det kommer ju aldrig. Kram

2010-07-17 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0