Ensam o övergiven!

Mitt på dan stack N hem till H-e Dagen började med lätt regn o det har nog kommit lite i natt men sen sprack det upp o hela resten av dagen kanon!Inte så jättevarmt då det fläktar skönt.Suttit på baksidan o läst.Tog fram symaskinen imorse för att fålla en gardin men det är svårt när jag glömt sladd o pedal hemma.Ska ut nu o strö antisnigelpulver i gräsmattan så får vi se om det hjälper.Super 10 funkar ju men inte kul att ha slemrester i gräsmattan.Snigelkriget har börjat!!!Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

På dom bara dom äckliga krypen. jag köpte en till blomlåda idag till dig. Kram

2010-07-05 @ 21:11:11
Postat av: Linn

Hihi ja, men även om det finns köttbullar kommer jag nog inte äta det :P. Hoppas sniglarna är borta innan vi kommer!

2010-07-07 @ 19:37:39
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0