Finito!

Ja igår var sista dagen i "vår"vecka Det blev Fjällbacka Vandring runt Vetteberget Tin skulle plocka fläder till saft men si det gick inte för blommorna var inte utslagna!Vi tittade in hos Peter Engberg Hans tavlor är så härliga speciellt namnen på dem:Vi gjorde även ett besök i gamla järnaffären där en polska hade utställning Alldeles för färggrant för mig.En snabb koll i nya leksaksaffären o Rabalder+Tom Joule(en klädaffär)I Galärbacken handlade jag bok till Vanessa ,Kristina o Martins flicka, som fyllde 7 år(N o jag skulle dit em)Hos Leyman blev det 2små trolltavlor oxå.Tin Torbjörn o jag åt lunch på fiskebryggan N hade precis ätit frukost så han ville inte ha ngt.17 skulle jag hämta beställd medicin men den var inte med fastdet stod på pappret !Hoppas att den finns på måndag annars blir det kikigtSå ställde vi kosan till Nödinge där Stina ,Martin Vendela o Vanessa bor Ligger norr om Kungälv 12 mil härifrån.Där fanns Jenny med Gustav o Berit.Kul att ses o vi fick middag N fick köttet galet som han kan få ibland Inte så kul!Blev Almodytårta oxå o inte förrän över 23 for vi hem med mig vid ratten Ej så pigg på att köra i mörker men det gick bra o halv 1 var vi hemma.Ja så kunde jag inte somna Typiskt när det var så sent.Får ta igen det i natt.Det var roligt att träffa släkten som var MKT länge sen(7år)
Idag for vi till Grebbestad för Systemet+ Ica.Strålande sol o jättevarmt o tvätten torkade på 0tid Åh det luktar så gott!Idag är FjällbackakalasetEj varit där Det hörs så bra hit.Vi såg fotboll som Tyskland ju vann sen matjesill med färsk potatis Snart blir det jordgubbar o så fotboll igen Kul att Sofie börjat blogga Har skrivit av "adressen"så jag ska kolla Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0