Forts Tinvecka "Fruntimmersveckan"

Började att skriva men då kom Tin o Nils o jag följde med till Everts där vi gamla fick komma in o Lasse Lundberg Curt Erik mfl spelade precis som i forna dagar på Matilda i Café Bryggans lokaler Det här ska forts varje torsd mellan 21-23 Kul för det blev mkt improvisation o många som man känner somvar där.Bla annat Lasse Smiths änka så nu har man pratat med kändis.Hans urna sänktes i havet i midsomras Annars har jag ju varit i Värmland o åkt båt på Vänern i strålande väder men blåst.Trevligt var det Såg en snok men det var bara jag som såg den o ingen tror mig Trist va!!!Idag har vi varit på Göksäter o handlat o sen Pelargonmuseét på Orust Himla massa såna blommor det finns Men jag gillar inte dem o behövde inte köpa ngnHar blivit stucken imorse oxå på VC Nya blåmärken!
Imorgon blir det F-b Sen räcker det! Till middag åt vi rökt sik fr Vänern o billiga jordgubbar fr Orust  Smakade mums minsann.Nu har faktiskt kl hunnit bli över 24 o dags för sängen.Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad mysigt med de gamla spel-gubbarna, precis som förr, som det ska vara! Puss Puss

2010-07-03 @ 13:00:06
Postat av: Sofie

Håller med låter supermysigt! Jag tror dig i alla fall att du såg en snok :) Stackare som alltid blir stickt och får blåmärken :( Saknar dig! Puuuss

2010-07-03 @ 16:49:35
URL: http://sofimof.blogg.se/
Postat av: Sofie

Förresten som du kanske ser, har skaffat ny blogg! Sofimof.blogg.se :)

2010-07-03 @ 16:50:02
URL: http://sofimof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0