PUH! Inte Nalle

Ja nu har även vi haft riktigt varmt men fortf bara 18 gr i vattnet.Fick sms fr Kristina kusin om de fick hälsa på och det var ju ok.Vi fikade på baksidan och så gick vi genom Kungsklyftan Ganska jobbigt men uppskattat.Så gick vi till Badholmen där det var lite läskigt med maneter o tång.Bada ville inte flickorna men tog mig i hnden o så letade vi snäckor o krabbor 1 liten rackare tog jag upp o si de vågade hålla i den båda två.Vanessa 7 ska bli djurdoktorJa de var nog nöjda hela familjen!
Kvällen igår blev trevlig Tetta o jag fick prata i fred tills Christoffer Verner(Kadetten) kom o ville bjuda på vin el ngt Jag tog bara en Ramlösa.Så satt vi o pratade om ditt o datt o när vi bestämde att vi skulle gå hem hade kl blivit halv 1!!!!Tänk att jag var ute så sent!(Sov lite längre i morse)Trevligt var det i alla fall.
Klippt gräset(om man kan kalla det så) har jag oxå gjort.Får se om det är dåligt väder imorgon då blir det bullbak Handlat har jag oxå med draghjälp av dramatenvagnen som pensionärer ska ha!Nu ska jag kolla lite friidrott.Hej svejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0