Sommar 2010

Ja nu är det dags igen!!!Kom it till ett molnigt Fjällbacka strax före 15tiden Tog som vanligt ca 6 tim.hit men vad gör det när det är såå skönt att vara här Gräset(gamla maskrosor)står halvmetern höga.Ska försöka ge mig på dem med trimmer imorgonOch så bli det STORSTÄDNING!Har packat upp det mesta o tog nyss en promenad för att se om båten var i men icke sa nicke el Vicke.Men alla harfått träribbor,bräder,i trekanten vid båtplatsernaNu slapp Pappa,Morfar ,det jobbet.Men 2 st tokiga killar badade!!!!Tror inte de tyckte det var skönt.Tom säg jag flera små maneter.Dom små uschlingarna kan hålla sig borta!Bageriet har öppet fr 8 på morgonen o det blir en höjdare imorgon bitti att få deras smarriga frallor.Mina kryddor pryder sin plats på baksidan vid trappan.Det blir smaskens att få färska såna.Ska be Nils att ta med kabeln till kameran så kanske jag med ledning av duktiga barnbarn kan få in bilder Kan man få fr mobilen oxå?Mig vetligen har jag ingen kabel till den men det kanske man kan köpa.
För att blicka tillbaka till gårdagen blev jag verkligen mkt uppvaktad.Inte så dumt att fylla år faktiskt o man fär vara glad att man gör det annars vore man ju ej vid liv.Hörde just att Nils har mobilkabel Nu ska han bara hitta min till kameran o då jag inte vet exakt var den är blir det svårt för honom.Ska se lite på fotboll sen blir det sängen Natti natti

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad skönt det låter! Jag längtar och känner hur det luktar. Och glöm inte att ta det lugnt och ha semester. Puss! / Maria

2010-06-22 @ 21:49:35
Postat av: Linn

Nu är man allt avis på dig! Man längtar ju så man spricker! Vad bra med träribborna, har varit lite riskfyllt att hoppa i båten förut hihi :). Spara lite frallor till oss!!

2010-06-23 @ 17:49:48
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt. Nu blir jag nyfiken , vad fick du för uppvaktning på din födelsedag? Du kan berätta i blogginlägg. Kram

2010-06-23 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0