Torsdag24/6

Ja alltså dom där meterologerna kan slänga sig i väggen!!I stort sätt mulet hela dan!Handlat Det blir tyska jordgubbar men vad gör det Jag kan ju tyska!!!Nu är snart min älskade make här o då har han jobb för båten ska till hamnen Jag vågar inte köra Lite bra för då behöver vi inte bära grejerna utan kan lasta här.Bergs kom för  ca 1 timme sen De tyckte inte det var så jobigt med trafiken Johan o Sara startade 18 så de har många mil framför sig.Har varit social o hälsat på Anna-Carin o hade lång pratstund Det är lungt o tyst ännu Hoppas det så förblir Hörde att det varit bad i poolen men vissa badkrukor fanns på plats!Ändå finns där inga maneter att skylla på Nu ska jag sätta mig i fönstret o invänta min äkta hälft med förhoppningsvis bättre hörsel Ganska jobbigt att besvara va ideligen!Ha nu en jättebra Midsommar Sofie o Linn på Gålö o Anna o Sebastian hemma hos Maria o Emil o Isabella .Herrgårdsbesök är inte fy skam påHerrängenKanske kan det hinnas med lite rapport i helgen Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en trevlig midsommar och ät lite fjällbacka sill för mig med. Kraam

2010-06-24 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0