Sensommar!!

Har gjort min stavrunda runt gerget o konstaterat att det är höstplanerat på mångaställen Bryggan o rampen vid Badberget är borta ,affärerna stängda men se Centrumkiosken har öppet fre,lör,sön Inte illa !En död pippi låg på baksiden ,en koltrast tror jag Morfar har begravt den i jorden ngn stans.Just nu utmananr jag ödet o vädret med att tvätta Kunde vara skönt att slippa dra hem badlakan mm.Ska ta en tur upp till Konsum o handla lite ,veckotidn kanske.Även fiskaffären ska få ett besök.Oj så vackert det är nu!!!när solen skiner över båtarna Det ljusnar ngt senare här men är ljust längre på kvällen Nu ska jag äta frukost Vi har ingen TV Grannen har nog kopplat bort oss Få se om de kommer ut i helgen annars klarar vi oss bra utan.Morsning

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, andas in, andas ut, NJUT i lugnet!

Ni kan ju kolla på TV i datorn om det är något speciellt ni vill se www.svt.se välj svtplay. Annars spela kort eller tärning :)

Bella är så rolig: Mamma jag vill inte ha vatten på gympan. Jag vill ha saft! "Nej! Det får du inte" "Då vill jag ha mjölk" "Mjölk? är det gott och dricka när man är törstig?" "Ja! Vatten är för blommorna!"

Så hon fick mjölk och drack det också. Gympan gick jätte-bra. Inga problem att vara utan mamma trots att hon inte kände någon.

Puss & Kram

2010-09-10 @ 08:33:46
Postat av: Anna

O vad härligt det låter. När jag blir "gammal" ska jag också vara i Fjällbacka på hösten och bara vara och ha det bra, så det så...

2010-09-10 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0