Skaldjursmiddag

Ja nu har vi njutit av havskräftor + norsk(!!!)krabbaInte alls dumt!Har annars haft min duktiga dag Först promenaden sen tvättat alla badhanddukar+en del till Vädret har varit ok Inget regn men för att få tvätten torr fick jag hänga in det .Så smällde jag ihop en äppelpaj av äpplen som säkert hade hållit sig fina till nästa år!!!Pappa har slagit med lie "gräset"som mest bestod av maskrosor.Kaprifolen blommar för fullt o är fantastisk Doftar oxå!Kanske blir det en liten kvällspromenad o koll om det finns ngr trevliga ute.Imorgon ska jag kolla affärer för att se om det finns ngt köpvärt.Ja nog mår vi bra som får ha det så här fint!Glömde säga att det luktar Fjällbacka oxå Det är ngt av det finaste som finns!!!Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0