Sun!

Nu tillbaka ja redan igår från Nösundskalas Åkte onsdag vid 15tiden via Torp där vi köpte dörrskrapa hem+matta hit till baksidan.Whiskyprovn för Herrarna o vin till oss sen jättegod middag.Promenad utmed vattnet till sjöbodar mm och sen visade Barbro mig var hon promenerar så jag vet det när vi återupptar våra telefonpromenader.Somnade ovaggade ochtorsdag morgon kl9 fick  vi frukost Nils o Barbro bacon m ägg mm.Thomas o jag mindre mat Så gick vi lång prom.och kollade tomter,hus  och utsikt.Lunch blev det innan vi for hem God paj m sallad.Gjorde ett snabbesök på Göken Har aldrig kommit undan så billigt!!!
Här hemma lade vi vår nya matta på baksidan Den ska oljas oxå Så ringde Björn o ville ha oss med till Bryggan En fantastisk kväll .De åt soppa Nils paj jag inget.Efteråt intog vi ost kex o vin här hemma.
Idag har jag njutit av jätteskön dag på baksidan Prata med nya grannarna,läst och mått bra.N o jag var o handlade
Fick besök av Tin o senare Torbjörn.Avbröts i tel.samtal med Anna som verkar mkt nöjd med Ölandsvistelsen!
Fram med lite vin o det blev trevlig pratstund med Valöborna.Lite tips ang.kök
Nu ska vi snart äta middag senfår vi se vad det blir Man behöver inte planera så mkt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, vad härligt ni har det :) Igår och Idag är det sol här också. Jobbade 12 timmar igår! Nu ska jag strax iväg in till stan för sen lunch med Stina. Hon hälsar till er båda. Kram

2011-08-13 @ 12:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0