Baddag!

Ja det blev 0 inlägg igår Morfar Nils belägrade datorn.Maria+barn o gamla mormor for ut till havs o hamnade på Hjärterö fast lite norröver på fin strand Men tyvärr maneter i tången.Fast skön dag Såg sälen simmande nära oss!Hemma grillades havskatt Morfar är en hejare på grillning faktiskt.
Efter maten drog vi till badberget där Maria med barn badade Jag hade inte fått med mig baddräkt Bella simmade på djupt vatten med simpuffar o Emil oxå men han har ju gjort det förrut.
Idag for vi ut i ganska molnigt väder vilket innebar att vi var ganska ensamma Det blev Hafstensholen igen O där fick vi ses äl med barn Maria videofilmade! Alla badade utom jag men ikväll blev det badberget o då minsann simmade lilla jag Blev extra tur då vi upptäckte att Emil simmade med barar en armpuff Den andra flöt iväg.Men si då ryckte jag in o hann ikapp Idag blev det kycklingfilè på grillen Inte alls fel Nu ska jag kolla om Bella sover Maria kommer just efter att ha hämtat bilen Imorgon kör de hem.Pappa Nils tar kaninerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0