Filmtime

Har sett Marias film :nu eller aldrig.Fick träna min engelska för hittade ej svensk text men det gick riktigt bra Strålande sol idag igen 3 dagar på raken inte illa!Igår badade jag på badholmen efter att ha öst båten men svårt att simma då så många hoppar fr tornet o jag vill inte simma alltför långt ut.Men skönt var det!Sen på kvällen knackade Petronella på o frågde om jag ville med på Bryggan Ville det och det blev en trevlig kväll me henne Ylva o Calle!Tidigare kom Tetta o Katarina med krabbfångst o gav mig två st som är kokade(läs inte Linn) o finns i kylen.
Idag tog jag prom.till badberget Massor med folk men plats att bada finns ju.Simmade länge o njöt i vårt sköna vatten utan maneter.
Nu är det så¨där vackert som det bara kan vara här(?) med solnedgång i spegelblankt vatten inte alls fel!
Snart blir det sovtime Ska inte glömma att låsa som hände i natt(drack faktiskt bara en lättöl) men ingen hälsade på.Fast vill inte göra om det.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, vad härligt du verkar ha det. Skulle tvätta bilen idag. Men pappa hitta en rostfläck. Så kom balkongbyggaren och han börja fixa med min bil. Blev en tur till Tullinge. Så bilen blev bara så där ren. Mer jobb för pappa i morgon med rostfläcken. Och jag är inte i säng ännu. Sov gott!

2011-07-28 @ 22:28:00
Postat av: Maria

Glömde säga att balkongen är jättefin. Ser fram emot invigningsfesten ;) Kram

2011-07-28 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0