Fortsatt SOLSKEN

Ja det är inte så dumt med så här fint väder Lite svalare idag men kl 18 var det40 gr i solen!!!!Ska beställa fint väder hela sommaren om jag nu kan bestämma det.Städat av lite,suttit o läst Nils fixat ihop nya dynlådan(med min hjälp!)Det är så med ingenjörerna!Maria med barn kom vid 19 tiden Åt räkor o rostat bröd Isabella är en hejare på att rensa räkor men äter dem inte.Kaninerna blev nog glada att bli omhändertagna,borstade o gosade med,men de har inte farit illa av min vård tror jag.
Bella har lite svårt att komma till ro fast klockan är mycket.Kan så vara med ny miljö.Får se vem som somnar först hon eller Maria?
Sett lite fr Liseberg men tycker inte det är så jättebra.Får se vad Skansen har att erbjuda imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0