Nytt försök efter 2 igår!

Ja nu ska vi se om inlägget kan komma på pränt Igår var det kört!Är chockad av det fruktansvärda som hänt i Norge!!Sånt ska inte få hända!
Igår hade vi en regnig fm men sen uppehåll och varmt.Anna Linn Sebastian o jag +Sixten gick till Antikboden Dyrt o utanför fanns en liten bod som  oxå dyrt sålde brända mandlar mm 120 kr för en påse(35kr/hg) men ibland måste man lyxa till det.Så gick promenaden vidare för att kolla bil men se de hade semester!!Handlade.Tagit detlugnt annars
Sebbe o jag gick för att kolla båtar då mötte vi Noomi o Totte.De bodde på Resö Här fick man ej ha hund när de ringde runt(Christoffer har hund) Pratade en stund med dem.Sofie o jag fixat middag Pasta med bacon champinjoner mm Mumsigt!
Kvällen kollade flickorna på hyrd film o min fr Amelia Anna o jag kände av åskluften o kröp isäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0