Oh my God!

Gårdagen badade i sol och idag strilar regnet ner!Men just nu är det uppehåll.I torsdags bakade jag bullar o längder o vid 15 kom Anna med sina flickor o Sebbe + Sixten.Skön kväll!Sen fredagen härligt solsken!Sjäräddingens dag där Vi var ombord på fartygen o Sebbe fick sitta i kaptenens stol! Så tog vi lotter men 0 vinst Anna köpte små gröna läskflaskor( men patentkork) o en spidermanpapperskorg.Åt god middag och njöt av solnedgången.
Ja så var det dagen!Annas semesterväder tror jag Alla sovit gott men usch så trist väder sen 11(precis som prognosen sade)Fast vi är ju vikingar o rädes ej lite väta utan vid 14 bar det av till badberget med hink klädnypor o snöre.Anna o jag sökte i vattnet men fann inga musslor men faktiskt kubong.Behöver jag tala om att vi var väldigt ensamma Linn o Sixten var med oxå men Sofie kvar hemma.Anna fixade krabbor 7stycken kom upp o 3 st sumpades.Sen började vi frysa o begav oss hem Tala om att vi var våta!Sofie fixade jättegod kycklingsallad till middag,Jag dum mot Linn som värnar om Sixten med all rätt!Ber om ursäkt!!Ska inte lägga mig i ngt mer Jag lovar att försöka!!!
Har mailat till min "syster"Vivi men det gick inget vidare Hon har bytt mailadress men ringde henne då Barbro B givit mig hennes tel.nr Roligt att prata med henne o språket är det inget fel på!!
Nu ser vi fram emot bättre väder med mkt sol och lite regn!

Kommentarer
Postat av: anna

skönt att vara här även om det regnar:)

2011-07-17 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0