Slappat!

Vilken härlig dag!Strålande sol och efter att ha hängt tvätt har jag legat som Marias säl och njutit av min bok Har suttit under parasollet oxå när solen stod som högst.Om det är mulet imorgonbitti far jag till Torp annars väntar jag till torsdag Får ju främmat snart och måste ha ngt att bjuda på.
Förresten vad det doftar gott om tvätt som hängt ute!Det är en del av sommar för mig!
Lite avundsjuk på Sofie som ska kolla Allsången live Ska förstås titta på TV o se om jag ser henne.
Har tagit fram min pippitröja för att se om jag har lust sy ihop den.Borde vara det roligaste men det tycker inte jag Fast när den är klar är det ju toppen! hej svejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snart kommer nästa "inavation" :). Skönt o höra att du bara slappar, du behöver inte åka till torp för vår skull, vi kan åka när vi kommit o handla det som behövs, eller på vägen? Sixten måste ju ändå rastas några gånger .Kram

2011-07-12 @ 18:57:56
Postat av: Linn

Åh vad härligt, jag orkar inte vänta längre!! Men som mamma sa, du behöver inte åka till torp bara för att vi kommer, det fixar vi själva! Utnyttja all slappartid du kan få - du lär behöva det!

2011-07-12 @ 22:40:00
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0