Sol igen!

Ja nu har vi haft en sån där toppendag på Hafstensholmen Ingen säl denna gång men skönt bad Dvs bara Sofie o jag Igår var Tetta o jag mitt i seglartågets larm på Richters o tog en öl Mkt trevligt bemötande av både pesonal o ägare Finns vissa i F-b som skulle behöva lära sig!!!Lite regn fick vi på oss och regnbågen såg vi.Tåget behöver inte komma mer Ganska mediokert!Snart ska vi gå och dansa Har träffat Isabellas danspartners farmor men Isabelle är inte med iår..
Fiskade krabbor igår på Badberget och jag  hittade musslor av rena flaxen badade förstås men bara Sofie o jag igen Behövs det sägas vilka som INTE är badkrukor. Musslorna användes även till fiske vid Fiskebryggan o oj så lätt det var att fiska där Krabborna rusade på.Kanske beroende av mina musslorna?
Imorgon gäller det!!!Då är det Krabbmetet Hoppas på fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0