Solsidan!

Ja vad annars kan man säga Strålande sol hela dagen men for kl 9 till U-a o Torp och ahandlade Har sparat tunga grejer till er!Men det blev 2 stycken solsängar fr JYSK Har provlegat den ena och det föll ut bra.Sen tog jag mig en snabb promenad till badberget vid 14 tiden Där simmade jag fram o tillbaka utmed stranden fast längre ut förstås.Simmade ungefär tre kvart.Inte så dumt!Massor med barn som fiskade krabbor
Nu samlar jag mig till kvällens fotboll HEJA Sverige!!!
Ska kolla lite repriser på SVt play Bra när man kan spola!

Kommentarer
Postat av: Anna

vadå för tunga grejor? Är det något vi ska köpa?. Härligt med solsängar :)

2011-07-13 @ 20:04:12
Postat av: Maria

Härligt med simtur tycker jag ;)

2011-07-13 @ 21:44:59
Postat av: Linn

Åh det där med simningen låter ju härligt! Har man bra tempo blir det ju ett träningspass+streching, kanske något jag kan göra efter att jag sprungit runt vetteberget :)? Skön avsvalkning för en svettig löpare oxå!



Men nu blidde jag nyfiken, vad är det för tunga grejor du har fixat :D?

2011-07-13 @ 23:37:16
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0