Sovmorgon

Oj jag somnade om o sov till 8.15 men kanske berodde på att jag var vaken mellan 3-6.Seglartåget nr 2 gjorde entré OK med det o musiken oxå Grannarna ovanför spelade bra låtar tyckte även jag men fr 16-23(då somnade jag) blev det huvudvärk av dunka dunkat för då var det ej musik längre.Men finns tabletter!
Ja solen lyser idag oxå teet är drucket och tidningen har kommit!!Ganska positivt än så länge.Har lite burkar o Petflaskor på baksidan men tack o lov inget glas.Får väl plocka upp o panta
Har sett bild på vår bakong hemma o det ser jättefint ut.Ska bli kul att se på riktigt så småningom.
Nu ska jag läsa tidningen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med sol igen:) Åkte hem utan fungerande handbroms, fick leta efter helt platta parkeringsrutor på hemvägen när vi rastade. Lämnade in bilen idag hos dom som brukar byta däck, fanns inte så många ställen att välja på, det kunde kosta 8000kr enl mekanikern men han kunde göra det för 2600kr, hmm ¨låter lite skumt men han kom ihåg pappa så han luras nog inte så mycket. Kram

2011-07-27 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0