Städning!

Tunga grejerna för mig är mjölk yoghurt o dylikt!Det blir att handla här på Konsum Jag har ju så starka barnbarn o vältränade!Solsängar är ju inte tunga alls!?! Mulet nu men varmt o ännu ingen nederbörd Har faktiskt börjat sy ihop min tröja och VIRKAT halskanten Ska väl se om jag kan sy resten Måste ju få klart den så jag kan stila i samhället!!Har varit inne i fiskaffären o köpt mig en smarrig räkmacka för en del av min födelsedagspresent Träffade Margareta Melin o berättade om Sixten Kul tyckte hon.
Nu ska jag upp o bädda Linns säng Sofies är redan färdig.Moster har lämnat massor med "vuxen"VHS Kanske ngt för nattförströelse eller sysselsättning om det mot förmodan blir sämre väder ngn dag.
Tror jag bakar lite bullar imorgon för det finns bara en påse kvar.Det luktar så gott med nybakat!!

Kommentarer
Postat av: anna

mmm bullar, mums

2011-07-14 @ 20:42:05
Postat av: Sofie

kan knappt vänta!! kram saknar dig mormor!

2011-07-14 @ 22:45:25
URL: http://sofieanglerfjord.blogg.se/
Postat av: Moster Maria

Hej, har även lämnat min konfirmationsfilm om ni vill se hur Basebo såg ut för länge sen, samt skratta en hel del ... Ha det så mysigt nu. Jag kollar på So You Think You Can Dance. De är så otroligt duktiga den här säsongen. Längtar tills Sofie och Linn är med! Kram Maria

2011-07-15 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0