Duktiga jag!

Vaknade 3 i natt o låg vaken ngr timmar Satte på radion o somnade efter ett tag och när jag vaknade var kl 1/2 8!! Upp o satte igång dammsugarn+svabbade golv Nedrans så fint det blev när allt är rent o mattorna kom på! Letat sen efter räfsan som jag trodde var stulen(vad man nu ska med en sån till) men den stod mitt framför näsan.Jaså fick jag ihop gårdagens avtrimmade till en ganska stor hög.Måste nog trimma lite till för det ser inte alltför tjusigt ut.
När jag slog upp mina violblå(eg.blå+ gröna)ögon regnade det men så blåste solen fram o den har stannat hela dagen.Fast massor med blåst!Vindsurfarna har haft kul!

Har efter många försök lyckats ladda över mina foton o nu ska jag se om jag enl.Sofies instruktioner kan visa hur hotellet ser ut

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktiga du.

O vad fint hotellet blev, fina bilder .Kram

2011-06-14 @ 21:43:00
Postat av: Maria

Härligt! Glöm inte att ta det lugnt också, innan du blir invaderad av oss :) Och maskrosorna tar Maja och Bambi (fd Belle) hand om. (Bambi ska kastreras på torsdag.) Vad annorlunda det ser ut med vitt hotell. Det tar nog lite tid att vänja sig. Är gröna Evert kvar? Kram

2011-06-14 @ 22:09:15
Postat av: Linn

Halv åtta!! Så sent kan man inte gå upp man måste vakna klockan fem och man ska få något gjort ;). Hihihi jag bara skojar, ta det lugnt du mormor! Och jag måste säga att violblå låter mycket vackrare än blågröna ögon, kanske något jag ska köra på?

2011-06-15 @ 13:12:36
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0