Njuter!

Jag har kopplat av nu i en hel vecka!En del nytta har jag gjort men mest tagit det lugnt.Skönt när man kan göra det ibland.Vädret har varit jättefint hela dagen.Nu molnar det lite.
Igår kom 2 stora segelfartyg(se bild) och lade sig vid bryggan vid Turistboden.Pampigt!
På em tog jag min dramatenvagn till Konsum Bar den dit då det låter så när den är tom.Sen rullade den snällt med mig hem full med mat Skönt slippa bära o med tanke på mina redan långa armar ,vågade jag inte riskera  att nå ända till marken,stående!
Naglar på tår o fingrar har färgats vackert rosa.Man måste ju försöka se tjusig ut någonstans.
Här kommer bilden

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild. Jag känner hur det luktar nere på fiske-bryggan. LÄNGTAR!!!! Puss

2011-06-20 @ 21:56:25
Postat av: Sofie

Är så avis på dig som får va i Fjällis!!! Hoppas du har haft en underbar födelsedag. Tänker på dig här hemma i det åskiga blixtrande regnande Huddinge! Puss :)

2011-06-21 @ 20:31:29
URL: http://sofieanglerfjord.blogg.se/
Postat av: Linn

Då är det från dig jag har fått mina orangutang-armar antar jag! Eller kan det va så att vi båda bär mycket tunga saker ;)? Tål att tänkas på!



2011-06-26 @ 22:35:42
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0