Sol igen!

Ja nu har det minsann varit härligt solsken men inte så jättevarmt.Tog en runtberget promenad och handlade så jag kan baka bullar för imorgon ska det bli mulet igen.Varannandagsväder verkar det!Men helt ok.Glömde säga att igår såg jag en Westie till.Inalles 3 st här medan jag inte sett ngn i Huddinge föruom Sixten.
Fick besök på em.Satt på baksidan o tyckte det knackade o minsann där stod Karin ,kollega till Anna.och hennes man ThomasDe har stuga i Långekärr söder om Resö.Visade dem huset men bjöd inte på ngt.Känner dem inte speciellt men kul att de tittade in!
Min mobil laddade ur helt under samtal med Barbro H Vi pratade väl för mkt Sen fick jag inte igång laddningen!Lite panik!Usch att man känner sånt beroende.Men efter träget försök så ville den bli uppladdad.Puh!
Karin hade oxå sett en Westie här och är jättenyfiken på Sixten Pratade om att hon ville komma förbi tisdag .och kolla underverket.
Kanske kollar lite TV på datorn Vet inte om felet ligger Tvn eller antennen men det ska nog hinna fixas innan Juli
Annars blir det DvD för hela slanten+ att Maria tar med sig vuxen VHS Ngt för Sofie o Linn kanske.Eller så får vi alla ligga uppe o titta.Zigenarläger!!
Nu ska jag ta mig en fika .

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, här öser det ned idag :( Då blir det fix inne, dammsugning, strykning mm. Såg att ni också har mulet. Ser fram emot bullarna :) Jag ska nog göra paj av grannens jätte-rabaraber. Kram

2011-06-19 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0