SOMMAR IGEN

Äntligen!!Nu är jag här i Fjällbacka och det känns helt UNDERBART!Vädret var soligt och skönt när jag kom strax efter 15 Fullt med bilar stod parkerade i vägen så jag fick ställa mig vid "Knaggelbacken" och bära alla grejer.Inte nog med det Bilen som stod alldeles utanför hade cykelställ där bak o det gick inte komma emellan!Fick gå ända fram till nästa hus o så tillbaka Puh så jobbigt det var!Och när jag kollade baksidan kom nästa grej Där prunkade utblommade maskrosor nästan 1m höga!!!Men nu är de nedmejade med trimmern HAha
Ganska mycket folk som promenerat förbi. Turister verkar det tyskar o norrmän.

Nu har det mulnat på men vad gör det när man är här!Har dammat av lite och ska väl städa imorgon
Kanske blir det en morgonpromenad.Det behövs!
Tror jag kommer att sova gott gott i natt.Det gör man här!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

O vad härligt, är väldigt avundsjuk. Kram

2011-06-14 @ 18:51:54
Postat av: Linn

Usch vad avundsjuk jag blir nu.. Kom och hämta mig! Måste ändå säga att du är väldigt duktig som orkar ta itu med allt fixande redan första dagen, själv skulle jag antagligen ha väntat med maskros-röjningen i ytterligare några dagar :P.

2011-06-15 @ 13:08:54
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0