VILKEN HÄRLIG DAG!!

Kl 9 for jag till Uddevall och mötte upp med min kompis Barbro(som jag saknar jättemycket)och vi började shoppingrundan på Ö&B Nu finns här 7 st x4 kompoststängsel men behöver hjälp med att sätta upp dem.Sen blev detngr plastlådor.träolja till trappan mm Så behövde B en speciell glödlampa i lampaffären Hon kom ut tomhänt men jag med ny golvlampa se foto(himla bra jag är på det här)Nu kan man sitta o läsa i båda stolarna Bra va!!
Sen bar det av till Torp där jag köpte en pedalhink till badrummet istf plastditon.Vi gick en tur i centrumet utan ngt inköp o så belv det mat på Maxi Jo vi lunchade på Subway.Det smakade inte så dumt!

Så tog vi farväl men tisdag ses vi för då kommer B hit

Väl hemkommen lastades allt ut tyvärr inte av sig självt och uppackning inne.Ja så måste ju lampan monteras Det fixade lilla jag o nu är den på plats.Jättefin tycker jag.

Men så kom jag på at jag inte varit i samhället alls och då tog jag en RASK prom.utan stavar.Fick se att husen på andra sidan hotellet oxå är målade(färgen är mer beige än som syns på fotot)Mkt snyggt Glömde se om Evert är kvar Ska kolla imorgon!Pizzerian Mässen gör om o öppnar lördag Gunnars Taverna är nya namnet.

Mr Norway hade full gym.utrustning framme o musik på så det skrällde.Tala om exhibitionist!Och när jag kom hem stod 2 par med 2 Westies!!!Det var en ägare som när jag berättade om Sixten sa att ni gjort ett jättebra val De var SÅÅ nöjda med sina vovvar o såg fram emot att få träffa Sixten när ni kommer.De bodde nästan året om här men vet ej var.

Nu har jag kramp i nacken och ej mer att berätta

Kommentarer
Postat av: Linn

Håller med - lampan är ursnygg! Vad kan man äta på Gunnars Taverna då?

Åh nämen vad roligt med Westies :D. Jag säger då det: De är vanligare på västkusten! Men vi får ta reda på vart de bor så Sixten kan hälsa :).

2011-06-16 @ 09:26:41
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: karin isaksson

Ska kolla upp matsedeln!

2011-06-16 @ 14:07:43
Postat av: Anonym

Skitsnygg lampa!!! Vad bra du är på att blogga, värsta proffset. Kul med Westisarna.:). Sixten är jättemysig, det känns verkligen som vi gjort ett bra val och Linn är jätteduktig att träna och uppfostra honom. Kram

2011-06-16 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0