Vilken utsikt!

Havet ligger alldeles spegelblankt soldis och skön värme.Då är inte livet fel!Har tvättat gardiner,strukit dem o satt upp dem igen.Blev finfint!
På förmiddagen for jag till Tanum och köpte pelargonier ,2röda 0ch en svagt rosa.Så trimmade jag gräsmattan igen och det ser riktigt bra ut.
Lite sittande i solen  och läst har jag oxå gjort.Sen tänkte jag använda trimmern på framsida med när tråden försvunnit 3 ggr gav jag upp!Lite mindre gräs för hundar att uträtta sina behov i blev det iallafall.
Ann-Britt och Kent Nordström knackade nyss på och kom in för en pratstund
Ja så har 30min.skylten kommit upp men ännu är det inte enkeltriktat.
Ska väl ta och sticka lite på min Pippitröja Suger lite på att göra den klar, då det är så tråkigt att sy ihop den.Men sen blir jag fin!
Allt för idag

Kommentarer
Postat av: anna

Längtar.. Karin på jobbet skulle åka till Västkusten idag, hennes sambo har ngt hus hon visste inte var typ Tanum, hon skulle kanske åka till Fjällbacka så jag beskrev huset, vet inte om hon vågar knacka på. Kram

2011-06-16 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0