Äntligen!!!

Ja det blev spnnande handbollsmatch och kul att det gick vägen Annars har väl inte OS gått Sveriges väg eller oxå är vi inte bättre.Lugn dag med sol på eftermiddagen annars växlande under dagen.Ser ni hur fint det är?!?
Har tagit det väldigt lugnt som sagt och ätit gårdagens middag Jag har ju en viss tendens att laga mat till ett fotbollslag Man vet aldrig om det kommer flera Tur att det finns frys !
Ej hittat ngt hals eller armband som tillhör Sofie Sebastian får göra nytt men se då till att inte ha bort det!!!
Fått en liten mani på russin o jordnötter Inte alls dumt men tror att russina ger lite magkramp.
Nu kommer det lite mer folk ut hit till helgen Faktiskt en hel del turister fortf oxå
Nu lite fredagsmys!!!

Kommentarer
Postat av: anna

Du får väl bjuda in "folket " på maten som blev över. ;-)Skönt när det är lite lugnare.

2012-08-11 @ 09:45:36
Postat av: anna

Du får väl bjuda in "folket " på maten som blev över. ;-)Skönt när det är lite lugnare.

2012-08-11 @ 09:50:23
Postat av: Classes Lilla Blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.

https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

2012-08-11 @ 10:07:08
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: bysisters

Fin blogg! <3

2012-08-11 @ 13:39:52
URL: http://bysisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0