FINAL!!!

Ja så var OS slut har inte sett så mkt en del av gymnastiken även rytmisk gymn.men så igår var det ju handbollsmatchen med STORT H Vad duktiga killarna var o verkligen värda sitt silver.Kollade avsluningen men orkade bara till halv tolv.
Visst är det skönt att få koppla av som jag får dessa dagar med fantastiskt väder oxå!!!Det är så man ska ha det!Men nu kan jag känna att jag börjar längta hem
Idag har N varit duktig och kittat fönstren Det är han riktigt bra på!Inte helt enkelt vad jag förstår.
Man märker markant att nu är sommaren över för många .Men helt folktomt är det inte utan fortfarande ganska många turister bla från Tyskland o Frankrike samt en del fr Asien
Middag idag var min favvorätt när jag var liten o är poppis fortfarande Kokt torsk med citronsås blev det idag men skirat smör är helt ok Att jag gillade fisk berodde nog på min pedagogiska Mamma som efter hon rensat fisken(fanns bara färsk dito)fick jag ett öre för varje ben jag hittade!Man kunde faktiskt köpa ettöres godis!
Hoppsan nu kom en riktig regnskur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0