Middagsfrämmande

Vid 16 tiden idag kom Barbro o Thomas hit på middag De skulle gratta N ngt försenat med en fin flaska Whisky Vädret har varit kanon idag o så även igår Så när de åkt diskade jag o n torkade så nu är det fint i köket
Igår kollade vi sista bryggdansen o si då såg jag en vovve som jag misstänkte kunde vara en Lappis!Inte nog med det jag kände han som höll i snöret Olle Paulsson som bor i Sälvik Jag gick minsann fram om frågade(kände mig mkt hundkunnig) om det var en finsk lapphund o visst var det så Ngt ljusare brun än Molle 2 år o STOR tyckte jag Olle sade oxå att det finns en svart lappis som bor här o som jag tror ni sett.
Nu är jag lite pömsig så det blir att uppsöka sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0