PISSVÄDER

Nu är jag tillbaka till bästkusten fast jag vet inte om jag tycker det just nu när regnet öser ner Likadant igår så tvätten som hänger ute är blötare än den nånsin varit!
Ja nu har vi hälsat på Sara Johan o Ester i deras fina hus de har verkligen jobbat hårt o fått det jättefint Vi fick guidade turer,resturangbesök,Visbyvistelse o middag hos Saras föräldrarEster skötte sig exemplariskt trots att hon ständigt slussades i o ur bil ,i o ur vagn.Ingen hänsyn till om hon sov eller skulle somna .
Så kom vi hem till H-e Kul att se vårt fina kök o nya vitrinskåpet med belysning.N blev jätteförkyld så vi blev ngr dagar extra innan vi for mot F-b via Målen Fick träffa senaste släktingen som ej fått namn ännu o se hur fint deras hus blivitDet var 9 år sen jag var där sist!
Ja här i F-b har det redan blivit ganska tomt Lite kusligt att säsongen är så kort Men lite skönt är det oxå
Ikväll ska jag på Lillbabskonsert i kyrkan som tack för medverkan i krabbmetet De har visst svårt att bli av med biljetter o inte skulle jag betala 250 kr för att höra o se henne pappa n stannar med glädje hemma
Oj ser man på nu har regnet slutat får ut o vrida ur frottén så det kanske kan torka ngn gång
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0