Sömnlös

I natt var det tji med sömnen men 17 vad man kan åstadkomma då man väntar på att John Blund ska dyka upp.Planerat hemma o här med jättebra ideer.som är realistiska oxå.Har haft en kanondag i solens tecken.N varit ute o cyklat Första ggn i sommar.När han kom hem satt en dam utanför som sade att det var hennes make som suttit på vårt tak när det brann slutet 50talet Hans uppgift var att släcka gnistor, om det kom ngr.När vi
lade om taket, såg vi ju faktiskt, att det fanns förkolnat i läkten Tur att han den okände fanns till hands!!!!
Har planterat mina kryddor för att se o hoppas de överlever vintern Låter som jag har en kryddbod men det är bara gräslök,en dillkvist,timjan o så citronmeliss.Fattar inte varför jag köper det när jag ALDRIG använder den?!?
Middag idag blev rökt makrill o fransk omelette Lite konstig kombination men var trött på potatis o det är väl så här man skapar smaksensationer.Nja sensation kan ju disskuteras men gott var det!
Ja nu hoppas jag på en god natt så småningom men annars vet jag att man klarar  sig riktigt bra ngn natt utan sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0