Allena

Ja imorse for Maria ,Isabella, Emil ,Blom o Snövit hem till H-eM fick väcka de små men hann då packa in i bilen i lugn o ro.Jag stoppade in 2 maskiner med tvätt som nästan hann torka innan det kom regn Vi har faktiskt sånt ibland här oxå men bara för att det ska växa o att svampen ska gå till!!!
OJ nu kom jag på att mina sängkläder åkte ju i tvätten Måste upp o bädda så jag kan sova sött !
Har varit duktig o skrivit brev som inte blivit av Tycker fortf det är kul både att skriva o få brev Kom ihåg när jag var liten o gick till box 27 för att se om det fanns ngt Det var oxå ett tecken på om man vuxit sen förra året Tror "barnen" har kom ihåg sina turer till boxen oxå Inte lika kul att kolla brevlådan på huset bara nästan Där finns oftast ingen post bara Björklövet!
Trodde jag kunde posta breven vid Centrumkiosken Förr var det tömning söndagar men inte nu Kan minnas fel!Får ge mig av till Konsum innan jag ska kolla Vickan på TV
Trist att min älskling Sofie är sjuk!Får hoppas på Pc att det ger snabb förbättring
Får antagligen besök imorgon av Svein Myhre son till mina föräldrars goda vänner Bor i Oslo o var

Kommentarer
Postat av: Maria

"Gröna Lid, Restaurang, Bar, Dans, 27" Så gick ramsan för att komma i håg vilket nummer post-boxen hade ;) (inte så logisk kanske). Jag bor i ÄLVSJÖ, Herrängen! Ha det gott! KRAM

2012-07-16 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0