Emil o jag

Nu är vi själva en stund Emil o jag då Kanin Blom ska kastreras Han har med all säkerhet redan haft sitt lilla roliga!!!Nu kom jag äntligen in på nätet o kan då berätta att igår var M+barn på Hjärterö hela dagen M badade men barnen bara fötterna Jag stannade hemma o fixade lite På väg till båten mötte jag de 2 Wesitie vovvarna.Båten startade direkt no problems.Massor med öronmaneter har invaderat havet men de bränns iallafall inte.Så på kvällen skulle vi till bryggdansen klädde oss fina alla men si det var ingen dans Snopet inte förrän nästa vecka.De snålar in på saker minsann!Så M+barn sprang genom Kungsklyftan på nolltid Tror de har rekord på att ta sig igenom
Alla har sovit som små änglar inklusive jag Nu får vi se vad dagen ska innebära Blom ska ju hmtas oxå Kanske emtur till ngn ö Hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Sofie

Längtar så mycket tills jag är där jag med! Kram

2012-07-07 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0