F-b in sunshine

Ja en solig dag men nu rejält blåsigt!Har just bäddat till mina kära som kommer imorgon och hoppas S orkar med resan Får sova o kurera sig här om det behövs! Väderutsikterna var väl inte helt fel?Kollade just på TV
Har haft besök av Svein som visade film på sin medhavda dator fr när han var här som liten o mkt annat Jag är väl lite konstig, men har alltid gillat titta på kort o bilder mina o andras, även om jag inte vet ,vilka som är med på fotona.Hade köpt räkmackor fr Fiskis som vi hade till fikat.
Om en stund ska jag kolla Tv Engelska antikrundan(hamnar väl snart där själv som objekt Mkt sällsynt o värdefull)Sen favvoprogram om enelska barnmorskor (serie)Gillar engelska serier!Inte så våldsamma.
Se nu till att alla mår bra så ses vi snart!!!
Till dess PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0