Hujedamej!

Ja vad gör man inte för sina barn o barnbarn!Har varit o tagit kvällsdopp vid badberget Gissa om det gick fort att doppa sig (tog faktiskt ngr simtag oxå) Så blev det glass för alla utom mig då jag redan var genomfrusen!1Hade rejäl sovmorgon imorse Jag till halv 9 vet inte när det hände senast
Tagit det lugnt promenad upp till skolan där man kan klättra o hänga i lianer.Lovar att jag inte gjorde det inte ens som träning!!!!Såg imorse att jag hade ett rejält blåmärke högt på vä lår sen fallet igår Tillhör snart blåfolket omdet nu finns sådana med alla mina blånader.
Ja så blev det ju rökta makrillar vilket var så jättegott Luktar fortf här inne utom av Maria som är nyduschad.Minns när min pappa rökte fisk i ABU rök så smakade det inte alls som idag Faktiskt godare nu!Kanske är spånen annorlunda,vem vet.
Lugn kväll lär det bli vilket är förenat med semester!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad tråkigt med så kallt i vattnet, men skönt med sovmorgon! Ska skynda mig att bli frisk nu så jag kan njuta ordentligt när vi kmr ner till er, pussar saknar dig mormor!

2012-07-15 @ 09:06:19
URL: http://sofieanglerfjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0