Kompismöte

Efter att ha smygit upp så övriga ej vaknade for jag 7.45 mot Torp Det har regnat inatt men ej när jag åkte Mötte Barbro o vi scannade oss genom ICA så fikade vi o sen systemet Mkt regn i U-a men ej här i F-b Satte på tvättmaskin o Maria + barn for ut De var ensamma på Hafstensholmen Hade med makrillrens så det blev många krabbor På hemvägen kunde Maria inte låta bli att dörja o då blev det 5 makrillar till !!!Dom ska vi röka imorgon Huvudena har jag fryst in till krabbmetet.Måste väl vara perfekt agn!
Har varit snäll idag o besökt Anna Carin Hon far hem imorgon Katharina var där  medan Tetta seglade.Så hem o h'nga tvätten
Maria har köpt havskräftor som vi ska mumsa på om ett tag med vitlökssmör Inte så dumt!!!!
Solen skiner fortfarande o med risk att bli tjatig så är det otroligt vackert!
Lyckades missa ett trappsteg hos Tetta o lade mig raklång Det gick bra bara lite skrapad men vad gör man Jo kollar om ngn såg!!! Men det gjorde ingen Förresten har jag inget frikort så det så Men Maria tröstade mig att tampen legat snodd och därför kom jag inte intill Men visst håna mig bara !Ni blir oxå gamla en dag
så var det nog med klumpigheter idag Nya tag imorgon!!!Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anna

jag lägger till "trappträning" i programmet ;). Kram

2012-07-13 @ 11:33:32
Postat av: Linn

För mig kommer du alltid vara ung och spänstig som en spärta lilla mormor :). Saknar dig och kan knappt vänta tills jag får sova i min fjällbackasäng igen!! <3

2012-07-13 @ 11:46:43
URL: http://westienochlapphunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0