Kompismöte!!!

For iväg till Uddevalla o Torp vid halv 9 o när jag var vid Munkedal ringer Barbro som då redan var i U-aHon trodde det skulle vara mkt mer trafik, vilket det absolut inte var på min resväg heller. I stort sett bara jag ända fram!!!Barbro mötte på parkeringen och det var sååå roligt att ses live inte bara via sms o samtal!Fick faktiskt beröm för min nya hårfärg Såg yngre ut enl B Lite fjäsk kanske men är nu i den åldern att man suger åt sig allt!
Vi började på Maxi där Tin lärt mig scanna varor Hade inte tänkt använda detta men si då gjorde B det o jag hängde med.B hade lite otur o blev "synad" Då fick hon plocka upp alla varor o så ner igen Sker tydligen slumpmässigt! Ja då sparas inte mkt tid!
Så besök på systemet, Lindex där jag fick nyttja B`s rabatt.Därefter bjöd B på lunch skinka m pot.sallad bröd o fika.Orkade mao ingen middag Ja så for vi hem var o en till sitt.Som det är mycket goda vänner emellan  var det som vi sågs igår Jätteroligt o ska göras om Det blir ju lika långt som vi åker när vi ses där.
Här hemma har jag gjort en ny upptäckt De j-vla kajorna äter snigel utrotningsmedlet!!!!Får se om de förvandlas till flygande sniglar ,muterar eller drabbas på annat sett Jag sk-ter i vilket Hoppas de äter sniglar oxå så gör de ngn nytta!
Hittade 2 duktyger i kistan som jag köpte förra året. Tin tyckte jag skulle ha till baksidan men kanske tar hem dem till nya köket
Fick rolig present av B Hon lyckas oftast med att hitta kul grejer.Det var cirkelformade spett att trä tex grönsaker o andra mindre grejer när man grillar Ej sluten ring utan drygt halvmåneformad om ngn förstår.
Nu ska jag kolla Lotta på Liseberg men brukar inte tycka det är så bra Oj det har visst börjat
Kram till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0