Krabbmetet

Ja så var det årliga krabbmetet avklarat Jag fixade renset då få vill ha med det att göra men fick gummihandskar iår!!Rekorddeltagande o perfekt väder ingen blåst och lagom' ej badväder.Massor med krabbor fiskades o Sebastian vann sin klass med 25 krabbor varav en med ägg!!!Sen lata o Morfar bjöd på Thaimat Sofies klasskompis Astrid här vilket är kul de hyr i Dingle trakten.Hur man nu kan det Skojar!
Nil kom igår ganska sent då det varit olycka vid <Eskilstuna där han blev en timme
Fick hastigt besök som jag missade av Jonas E han trodde Sofie var Maria!Han hade varit på Sportshopen i Tanum Nils trodde han var Peter precis som jag gjorde hemma HEJ DÅ fr en strålande solnedgång

Kommentarer
Postat av: Maria

HÄRLIGT SEBBE, GRATTIS !!!! Oj då Sofie, att vi är så lika ;) Vi har inte träffats på mycket länge, Jonas skulle nog inte känna igen mig idag. Jag är ju nästan tant. Ha det gott! Kram

2012-07-20 @ 07:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0