paus

tagit en time off!Trodde regnet skulle komma men blev lurade.Fast skönt med en mellandag .Jättefartyget ligger på redden igen fast närme Kråkholmen denna gång.Gått runt Vetteberget som vardagsrutin men 0 bad idag
Ngt konstigt hände när vi åt middag 3 st poliser gick förbi o en som filmade+ en tjej med manus tror jag.Vet inte vad det gällde men första parkett hade vi Maria har grillat marinerat fläskkött som blev SUPER + grillade majskolvar.Ingen dum middag.
Har idag inhandlat Inger Rudbergs mastodontbok på över 1000 sidor Där finns även Nils o jag med på trappan till Basebo precis som mina föräldrar oxå är fotade en gång Ganska häftigt faktiskt
Nu är det snart sängdags för M o mig ett litet glas vin som avslappnande kvällsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0