Regn o blåst!

Ja nu har vi drabbats!men det är fint regn om det nu kan vara det.Ja en del hänt sen sist Fiskat med uselt resultat Fast bara jag dörjde så oddsen var ej stora;Men se när jag vevade upp satt en näbb /horn)gädda av mindere formatet Har aldrig fått en sån förrut men sett en har jag Fast vi hann inte fota då den slet sig Men Linn hade aldrig velat annat än att den skulle få komma tillbaka i havet.
Dagen efter var alla ute o badade utom Sixten o jag Här tvättades det!Men Sofie o jag tog kvällsdopp o njöt i stora drag med att simma o S dök fr flotten vid badberget
Invigde min nya baddräkt nr 2
Idag har Sofie o jag varit på Torp Som tur var åkte vi tidigt o Sofie hittade jättefina saker Jag fick uträttat det jag skulle o så lunchade vi på Subway Mums men kladdigt På hemvägen var det helt stopp i mötande trafik könt att slippa sitta i den kön Kaffet klart när vi kom hit o Anna fixat härlig köttfärssås m spagetti Nu har det inte regnat på länge men mulet S o L ute på promenad
Nu lite vin o så kolla Tv där det inte finns ngt att se Får vänta på OS!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt ni har det! Då får du rita en näbbgädda på tavlan. <3 Kram

2012-07-24 @ 07:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0