Solskenssöndag!

Ja nu skiner den igen!Inte helt fel Maria for ut med Emil o Isabella till Porsholmen Tyvärr ganska mycket maneter ännu.Nu är förresten Maria o Emil o tar kvällsdopp.Bella o jag hemma Ätit pizza till middag Maria har köpt tavla för sina EMpengar av Oscar Nordblom Jättefin!!Vet inte om jag redan berättat det ?Åldern!
Har tvättat trots att det är söndag (förr ansågs det ej lämpligt då det var vilodagen)Och det var bra "torkvär"

Har lagt fler blåmusslor i rabatten under köksfönstret o stenar+snäckor i lyktan Ska sätta konstgjorda ljuset där oxå.
Allt är plockat av Bella o lite Maria
Sitter så jag kan se ut över fjorden och det är aå vackert som det bara kan vara här!Snart får ni se det själva live!
Nu var det inte mer hoppas Maria fotar tornet annars går jag dit!Kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med tavlan, vad föreställde den? Härligt ni har det, läängtar. Kram Anna

2012-07-09 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0