Dagen efter Dagarna!

Ja nu är födelsedagen över o det blev mkt uppvaktning och fin sådan!Hade faktiskt gjort tårta m jorgubbar så klart!Midsommaraftonen började med sol o slutade med regn på kvällen Bergs o Petronella här på sill paj ,kycklig,jättegod potatissallad+jordgubbar MUMS!!!!Blev inte så sent Var oxå o kollade på dansen fast inte riktigt sant för den kom aldrig igång när vi var dår Ester hade krans i håret o jättesöt sommarklänning Ska se om jag får hjälp så jag kan skicka kort Antar att Sofie o Linn är glada att träffa Mamma Sebbe o vovvarna!
Nuhar Sara o jag ätit frukost De andra två sover!
Ha en bra midsommardag Det ska vi ha Sol just nu med lite moln Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, jag sa ju det, Italien vinner på straffar. Fast vinner jag tipset så ska jag bjuda alla på öl. Hm, trodde inte att det skulle gå så här bra ;) Kram

2012-06-24 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0