Resumé

Ja nu är det vardag igen!Sara Johan o Ester for vid 11 i morse o sitter just nu på färjan t Gotland Midsommardagen åt vi middag påRichters(Konservfabriken vid gamla dansbryggan) Nils o jag åt fiskgryta o Sara o Johan musslor:Ester sov Hon är så gullig o jätteglad!Gillar förstås sin Farmor!Har inte vant mig att jag inte enbart är MormorSå har det varit fotbollstittande Förstod att Maria tjänade en slant Nu väntar semi!
Lugnt igår Sara johan Ester o jag for till Munkedal till Loppis där Anna köpte sina tallrikar Glasen som jag gillade fanns kvar men 300kr tyckta jag var ngt för mkt Sara köpte en virkad liten duk o jag vykort av vårt hus.
Så var vi hos Bergs o fikade Tyvärr regnade det så vi kunde inte inviga deras nya uteplats
Ja så var det middag o fotboll igen
Idag började Tins o min vecka Vi for till G-stad o handlade Lunchtiden infann sig o vi gick till ställe  vid Ica o ville ha bagetter men se han hade inte de vi ville ha o ville inte göra ngr för han var ensam!! Bra Då gick vi till fiskaffären köpte var sin räkmacka+Lokaburk,satte oss i bilens baksäte o åt Ute SPÖREGNADE det!!! Så besökte vi ett krukmakeri med mkt snygga saker men dyra Då hade himlen öppnat sig!!! Tillbaka till F-b o fika hos oss med LITE regn Nu har det varit uppehålll länge o tom lite sol.Inte mkt folk denna veckan men det lär väl komma.
Många Sixten men ingen Molle Två böcker till er fr Barbro om Finsk lapphund väntar här!
Nu ska jag gå o ta men medicin 
Haj på er till nästa gång
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0