Tid att vänta!

Om en stund kommer Nils för att få lite ledigt från sågande o montering.Jag har haft en skön dag i solen Kollat båten som guppade fint Det stod inte hur många grader det var i vattnet men ingen badade.Sen gick jag runt Vetteberget o till Konsom där jag handlade(ingen Camilla idag)Fattar inte riktigt att jag behövde mer, men så var det.Mötte Sopleif(lite anknytning till C L)Hämtat medicin på apoteket.
Nu ska jag bjuda min käre make på ost o vin Sen kanske jag kurar honom tt slå lite gräs eller så får han vänta till imorgon Javissst så får det bli Det är ju match även om den ej är viktig så måste den ses!!
He jtills nästa gång

Kommentarer
Postat av: Anna

Här har också varit sol men blåst som vid kusten... Lyx är vad det är att vara i Fjällbacka. Kram

2012-06-19 @ 20:46:16
Postat av: Maria

Ja, de vann. Kul. Bra match. Nu ska jag bära över Bella till min säng, för det har jag lovat. Vann 200 kr på stadium på jobbet idag. Njut nu, men glöm inte plocka mördarsniglar. Jag stoppar mina i en svart sopsäck o hoppas de dör av d-vitaminbrist. Kram o gonatt

2012-06-19 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0