Vilodag!!!!

Ja nu har jag tagit igen mig hela dagen Bara tvättat o handlat!Visst blir det en ngt hektisk samvaro när vi har vår vecka Tin o jag men trevligt!Onsdag for vi i härligt solsken (jag har inte kört då Tin har automat o vill använda sin bil)till Vargön (där det luktade så förr av sulfit) o upp till Hunneberg det berg där inte älgen står.Vi gick promenad på ca 2 1/2 km så fika sen museet.Detta var riktigt trevligt med älgar förstås o knappar med naturfrågor Så fick man skjuta älg!!! Fem st o dem fick jag Jätteroligt! Sen var det lunchdags:lasagne m fika efter.Sen bar det av till Gbg på väg 45 ÅK INTE den Vägarbeten hela vägen Puh! Väl hos Tin upptäckte hon att hon ej stängt kyl ordentligt Innebar minst 3cm is så det blev att frosta av det.Mat köpte vi Thaidito o satt på deras balkong hela kvällen Hörde o såg helikoptrar + hörde skott Drama vid Sahlgrenska Riktig pangpang!
Tog det lugnt på morgonen o så bar det av till Tjolöholms slott Ej så gammalt som jag tycker slott ska vara Färdigt 1906 o byggt i Tudorstil Väldigt mörkt inne med mkt trä Gick en guidedad tur o så till Tove på sillunch en bra bit ute på Vischan.Hem till F-b hamnade vi i kvällstrafiken så det tog lite tid
Skönt vara hemma igen Kollade fotboll
Idag har det varit 21 gr o uppehåll tills nu när det kommer fifint regn Då växer det bra!
Gokväll!o puss

Kommentarer
Postat av: Anna

HIhi vad är det som växer bra? Håret eller...

Du kanske ska börja jaga riktiga älgar, älgkött är gott :). Kram Anna

2012-06-29 @ 20:47:18
Postat av: Maria

Ja, skytte kan du ju börja med nu som pensionär. Jag har testat och var skit-dålig. Träffade nästan ingen. Gonatt-kram / Maria

2012-06-29 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0