Förberedelser

Igår hade vi äntligen pangväder så det blev att dega ute i solskenet Tvätten hängde på tork o lockade inte fram ngt regn.Gräset klippte Nils o han öste också båten men jag var med för första gången i sommar! Båtplatsen verkar bra,.Så har vi beställt 2 tavlor fr skärgården av Lejman att sätta på trappväggen hemma.Blir ngt att blicka på i höststormen!
Middagen bestod av torskrygg med äggsås o färsk potatis.Inte så dumt!
Idag har jag bäddat till våra gäster och städat.Vädret är växlande.Ska göra ordning sovplats till de fyrbenta gästerna också.
Nu ska jag plantera ut min persilja i kryddkrukan Verkar som bara citronmelissen ser glad ut och hur ofta använder man den???

Kommentarer
Postat av: anna

Ja... det undrar jag med

2013-07-01 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0