SOL!!!!

Ja nu får även vi lite sommarväder!Igår var det ok också men blåsigt maria o Emil var ute medan Isabella var med sin kompis Skilla o hennes familj på Badberget Jag tog det lugnt här hemma.Inatt har Emil hållit igång fr halv4 Att han orkar!Men nu är de på Hafstensholmen och än så länge ensamma Annars är det poppis på öarna nu när folket o solen kommit..Gjorde en rabarberpaj imorse av Annas goda.Blir ikväll med vaniljsås.Snart ska jag ge mig ut på baksidan i min nya röda baddräkt jag fick av Maria till födelsedagenKanske kan det komma en bild.<den håller in och "klämmer åt"Låter väl bra! Så kan jag dofta på de fina kaprifolblommorna!Kan man ha det mkt bättre Kanske kan få Nils att bjuda på fika så blev dagen fulländad.
Kram till alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot baddräktsbilden:-)

Svar: Nedrans glömde att bli fotad!
bloggmormorn.blogg.se

2013-07-06 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0